سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

مشخصات بلاگ

از بازدید کنندگان گرامی خواهشمندم با نظرات و انتقادات خویش ، مرا در بهبودی این تارنما یاری نمایند.
با سپاس

طبقه بندی موضوعی

دروغ های آشکار 2

چهارشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۴۴ ب.ظ


آره داشتم می گفتم . من گم و زیاد در جریان زندگی این آقا پسر بودم . یه روز رفتم سر کار ، دیدم یه پارچه سیاه به سر در دکانش زدن و اعلامیه یی مبنی بر این که مادرش فوت کرده ، چند روز بعد خودش اومد و مام بهش تسلیت گفتیم و سر سلامتی دادیم. چند ماهی نگذشت که یک بار دیگه پارچه ی سیاهی روی کرکره ی دکانش بستند ، این بار خبر مرگ پدرش رو نوشته بودند. من پیش خودم گفتم که این مجید چقدر بدشانسه که توی این مدت کوتاه هم پدر و مادرش رو از دست داد. البته ، مجید یک اخلاق بسیار ناپسندی داشت و اینکه خیلی به پدرش که بنگاه دار بود ، فحش  و ناسزا می گفت . خیلی نصیحتش کردم که بلاخره اون پدرته . ولی توی سرش فرو نمی رفت . بعد از چند وقت هم باز دیدم که نه باز با این که پدرش مرده ،‌بازم بهش فحش می ده. خلاصه یه چند وقتی گذشت و نزدیک یکی دو سال رفت . تا این که باز دیدم اعلامیه ی داداشش رو روی کرکره زدند. من گفتم خدایا انگار عزرائیل خونه ی این مجید رو نشون کرده و هر چند وقت یک بار یه حال و احوالی از اون می پرسه . خلاصه سرتون رو درد نیارم که یه دفعه مجید خودش هم غیبش زد . تا این که عکسش رو توی روزنامه انداختن که اعتراف کرده بود ، که به نظر من بابام باعث مرگ مادرم شده بود. من هم پدرم رو کشتم و وقتی داداشم با خبر شد ، سر اون رو هم زیر آب کردم و جسدش رو انداختم توی ساک و با زنم بردیم و توی ساحل دریا خاک کردیم . در هر صورت این بابا که با همه شوخی می کرد و به همه سلام و چاکرم و نوکرم می کرد . قاتل دو نفر شده و متهم به تهدید کردن به مرگ نفر سوم که زنش بود ، شد . حالا این داستان رو بیان کردم تا بگم که از این خبر جنجالی 2-3 سال رفت و من گفتم این بابا رو به دار زدن و قال قضیه کنده شد . ولی باز امسال این خبر سوخته ی چند سال پیش رو این بار با نام قاتلی به نام پیمان یا اسمی شبیه اون ولی با همون داستان توی همون روزنامه بیان کردن . البته این بار به جای شهر پردیس ، شهر پرند رو نوشته بودند. خوب یکی نیست به این روزنامه ی زپرتی همشهری بگه ، تو چرا همه رو خر فرض می کنی و اخبار دروغی و سوخته و تاریخ مصرف گذشته رو چاپ می کنی که تنها صفحه ی حوادث رو پر کنی . خوب به نظر شما این دروغ پردازی نیست . این که مردم رو نادان فرض کنند کار درستیه؟؟؟

  • ۹۳/۱۱/۰۸
  • بهرام محتشم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی