سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

مشخصات بلاگ

از بازدید کنندگان گرامی خواهشمندم با نظرات و انتقادات خویش ، مرا در بهبودی این تارنما یاری نمایند.
با سپاس

طبقه بندی موضوعی

یک غزل از خودم

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۱۲ ب.ظ
تعریف کن نگاه خودت را درون من
آیینه ساز پیش خودت ، این جنون من
پرواز کن به سوی ابد ، تا بگویمت
شرحی درست از عطش ناب خون من
«من» چیست ؟ خاطره یی تلخ و ناگوار
در پیچ پیچ خاطره های درون من
دلتنگ یک سکوت پر از دادم و فغان
تا بشنوی گذشته و حال کنون من
آه ای نگاه خسته ی فریادهای بی کسی
آتش بزن به هستی فریاد گون من
یک پله مانده است ، که تنها شوم ولی
افتاده ام ز اوج ثریا به دون « من»
پرواز کن ز « من» به خدا پر بکش ، ولی
تنها و بی هوا ، به تجلی بدون « من»
  • ۹۳/۱۲/۰۵
  • بهرام محتشم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی