سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

مشخصات بلاگ

از بازدید کنندگان گرامی خواهشمندم با نظرات و انتقادات خویش ، مرا در بهبودی این تارنما یاری نمایند.
با سپاس

طبقه بندی موضوعی

پیر دروغگو

دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۵۵ ب.ظ

نمی دونم تا حالا گرفتار آدم زبان نفهم افتادین یا نه ؟

ولی ما یه همسایه یی داریم که از مسلمانی بویی نبرده ، هر چند که دم غروب و اذان که میشه ، با سرعت خودش رو به مسجد می رسونه . ولی دریغ از این که یه ذره مردم دار باشه . آدمی است مسن شاید نزدیک به 80 سال داشته باشم یا شاید بالاتر . چند شب پیش سر پول گاز ساختمان باش دعوام شد و یه نوه ی بی تربیت تر از خودش داره ، که سریع به پشتیبانی پدربزرگ وارد میدون شد ، جوانی نوخط است و داعیه ی لاتی داره . سری پر درد برای دعوا دارد و توی دعوا چند تا فحش ناموسی داد که من نشنیده گرفتم که جواب ابله خاموشی است . زنگ زدم پلیس اومد ، وقتی به افسر کلانتری گفتم که نوه ی این حاجی نامسلمان ، به من فحش ناموسی داده ، به قرآن قسم خورد که من دروغ میگم و پسر و نوه ی ایشان اصلا فحش نداده ، من با شناختی که از این پیر سالوس دارم ، دیدم که این پیر که یک پاش لب گوره ، اصلا براش مهم نیست که مرگ چقدر بهش نزدیکه و حق و ناحق براش مهم نیست . مهم این که به هدفش برسه به چه قیمتی مهم نیست !!

با این رفتار زشتی که این کفتار پیر داشت ، به این نتیجه رسیدم که نباید کار خیری برای کسی انجام داد . خصوصا آدمی که ادعای مسلمانی دارد و به نماز جماعت می ره و عید قربون قربونی می ده و ادای آدم مسلمان ها رو درمیاره ... با این رفتار زشت و قسم دروغش از این پیر متنفر شدم که اینقدر راحت آخرتش رو به دنیاش فروخت ... واقعا دردی که به دلم نشست از دلم زدودنی نیست ...

  • ۹۳/۱۲/۱۸
  • بهرام محتشم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی