سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

مشخصات بلاگ

از بازدید کنندگان گرامی خواهشمندم با نظرات و انتقادات خویش ، مرا در بهبودی این تارنما یاری نمایند.
با سپاس

طبقه بندی موضوعی

عید نوروز و دید و بازدیدها

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۳۴ ب.ظ


من نمی دونم این سنت های مسخره یی که برای نوروز ساختن رو کی ساخته ، بابا اگه دید و بازدیده و غرض دیدن همدیگه است ، یک بار دیدن هم کفایت می کنه . یک عده این جوری غش کردن که یک بار حتما باید بروند و یک بار هم باید دیدارشان را پس بدهند. فلسفه ی خاصی هم فکر نمی کنم داشته باشه . می شه یه جورایی اون رو چشم و همچشمی دونست . یک عده هم گیر میدن به کوچکتر و بزرگتر بودن که چون من یک روز از فلانی بزرگترم ، اون اول باید بیاد به دیدن من ، من بمیرم هم به دیدنش نمی رم . این مراسم ها دیگه اسمش دید و بازدید عید نیست ، این رو باید رو کم کنی نامید. توی فامیل خودمون هم این قضیه بیداد می کنه . امشب می رن دیدن یکی فردا شب اون یکی باید بیاد خونه ی این یکی . خلاصه یه برنامه جور کردن برای یکی دو هفته تعطیلات . خوش به حال اونی که وضعش خوبه و از اول عید همه رو می پیچونه و میره مسافرت تا بعد از تعطیلات هم سر و کله اش پیدا نمی شه . وای چه حالی میده این فامیلای کنه رو از دور خودت بتارونی که مزاحمت عشق و حالت نشن و هی نیان خونه ات و مانع بیرون رفتن و مسافرتت نشن . البته این مال کسی هستش که وضعش توپه و می تونه بپره بره . ولی اونی که هیچ جایی رو نداره ، تنها دلخوشیش همین دید و بازدیدهای نوروزیه و البته اگه فامیل زیاد داشته باشه که نورعلی نور هر روز خونه ی یکی چتربازی و یه جوری ام می ره که یه شام یا ناهار بیفته و زمانی که باید بازدیدهاشو پس بدن ، بزنه به چاک جعده و بره مسافرت . ...

  • ۹۳/۱۲/۲۲
  • بهرام محتشم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی