سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

مشخصات بلاگ

از بازدید کنندگان گرامی خواهشمندم با نظرات و انتقادات خویش ، مرا در بهبودی این تارنما یاری نمایند.
با سپاس

طبقه بندی موضوعی

گفتم که نبینم ، آمد به سرم از آنچه می ترسیدم

سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۳۱ ب.ظ


من امروز با کوله باری از تجربه ، به این نتیجه رسیدم که از هر چی بدت بیاد به سرت میاد . همیشه یک بابایی رو توی دلم مسخره می کردم که آخه این چه زنی هست که گرفتی ، الان یکی بهتر از اون گیرم اومده ، آینه ی تمام نمای دق

همیشه از بچه ی شیطون بدم می آمد ، خدایی یکی بهم داده توی اوج .

همیشه از آشپزی زن بابام بدم می آمد ، حالا یکی برای من آشپزی می کنه که آرزوی دست پخت زن بابام رو دارم ...


  • ۹۳/۱۲/۲۶
  • بهرام محتشم

نظرات  (۱)

  • به دنبال «راستی»
  • سلام
    به وبلاگ ما هم سربزنید
    نگاهی متفاوت به ایران باستان
    از بت پرستی کوروش تا وحشی گری داریوش
    http://anti-cyrus.blog.ir/
    پاسخ:
    سلام .
    من نگاهی به وبلاگ شما انداختم . من نمی دونم شما با چه اندیشه یی این سایت رو راه اندازی کردید . ولی می دانم که بر خلاف عقاید و باورهای تاریخی مردم این سرزمین حرکت می کنید . به نظر می رسد که دوست دارید متفاوت باشید ، ولی این راه درست متفاوت بودن نیست . اولین باری که این اندیشه ی منحرف در تاریخ ما شکل گرفت ، من در آثار ناصر پورپیرار دیدم که یک کمونیست اخراجی از حزب تووده و یک آدم مزدور و مزور بود. ببینید با این دیدگاه بدبینانه و شکاک به قومیت یهود ، نگاه کردن ، اصلا در چارچوب عقلانیت نمی گنجد . من هم از قوم یهود خوشم نمی آید ، ولی متنفر هم نیستم . در جمهوری اسلامی چنان در باره ی یهودیان قلمفرسایی می کنیم و آنقدر ضد اسرائیلی می نویسند که آدم حالش به هم می خورد. اساس و بنیاد این ضد اسرائیلی بودن رو خمینی در ایران آورد و با تبلیغات منفی از اسرائیل برای ما غولی ساخت که انگار همین الان می خواهد مارا ببلعد . حداقل من در این سی و پنج سالی که از خدا عمر گرفتم ، هیچ آزار ملموسی از یهودیان بر خودم حس نکردم . همبستگی قوم یهود مثال زدنی است ، مایی که مدعی اسلام و مسلمانی هستیم ، این همبستگی را نداریم ، من نمی دونم چه توهمی از خطر یهود در اندیشه هایتان رسوب کرده است که همه ی بدبختی های جهان را زیر سر یهودیان می دانید . اگر یهودیان این قدر قدرتمند بودند که شما از آنها تعریف می کنید ، پس چرا هنوز خاک بر سر و دربدر هستند . چرا هنوز نتوانستند در فلسطین و اسرائیل به امنیت کامل دست یابند و چرا هنوز غده ی غزه هنوز در بدنشان فعال است . شمایی که سنگ این فلسطین و حضرت امام خامنه یی تان را به سینه می زنید ، چرا چشمانتان رو باز نمی کنید که ببینید که فلسطینی ها ، از نظر فقهی ، سلف گرا و شدیدا ضد شیعی هستند . کتابهای دینی چاپ غزه را در اینترنت پیدا کنید ببیند چه اندازه ضد شیعی است . رهبران کشورت ، با دروغگویی و وارونه نمایی فلسطین را همنوا با من و تو معرفی می کنند و ما هم با آنها همدردی می کنیم ، بدون این که بدانیم آنها از ما متنفرند . ما هی فریاد می زنیم و گلویمان را جر می دهیم که فلسطین مسئله ی جهان اسلام است ، ولی وقتی گزارشگرانمان از صحنه های زجرآور فلسطینیها پخش می کنند ، زن و مرده فریاد می زنند ،‌یا ایها الرجال العرب ... ، اونها مسئله ی خودشون رو مسئله ی جهان عرب می دونن ،‌نه دنیای اسلام . باید بپذیریم که عربها از ما متنفرند و ما هم از آنها بیزاریم . اعرابی که خدا هم در قرآن از آنها تبری می جوید و آنها را از کفار بدتر می شمارد...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی