سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

مشخصات بلاگ

از بازدید کنندگان گرامی خواهشمندم با نظرات و انتقادات خویش ، مرا در بهبودی این تارنما یاری نمایند.
با سپاس

طبقه بندی موضوعی

روزهای خوش اول سال و تلخی های آن

دوشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۰۰ ق.ظ


آخرین روزهای اسفند برای من خیلی زیباتر از روزهای آغاز فروردین است . من از نیمه ی اسفند به سوی عید رو خیلی بیشتر دوست دارم . البته بماند که مردم تا می توانند حرص می زنند که بیشتر و بیشتر خرید کنند. ولی بوی بهار می وزد ز سمت جویبارها . من روزهای خوش بچگی رو به یاد می آوردم ، اون هم وقتی که پدرم ما رو به ولایت خودش می برد ، جایی که زادگاه پدران من بود . عطر گل های بنفشه ی وحشی توی مشام می پیچید و شانه ی باد ، زلف گندم زار را نوازش می کرد و موج می داد. ولی یک چند سالی می شه که کام مردم تلخ شده ، هر روز آمار مرگ و تصادف در راه سفرهای نوروزی روند توسعه و صعود گرفته و قربانی میگیرد . اون روزها اینقدر ماشین هم توی جاده ها نمی تاخت و این قدر ماشین ها نو به نو مثل قارچ توی جاده سبز نمی شد. امروزه عید بیشتر به موکب عزا شبیه شده و هر سال هم در روزهای اغاز سال ، صداش در میاد که چند نفر توی جاده ها کشته شدن و یا توی دریا غرق شدن و ... ای کاش بهارها همان رنگ و بوی سالهای پیش ما رو داشت ...

  • ۹۴/۰۱/۰۳
  • بهرام محتشم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی