سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

مشخصات بلاگ

از بازدید کنندگان گرامی خواهشمندم با نظرات و انتقادات خویش ، مرا در بهبودی این تارنما یاری نمایند.
با سپاس

طبقه بندی موضوعی

غیرت ایرانی و کفتارهای سعودی

جمعه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۲۶ ب.ظ

شیر خفته ی وطن در حال بیدار شدن است. من به نام یک ایرانی , به نام یک ناسیونالیست و ملی گرا , باوری تمام قد به ایران و سرزمین ایران دارم . من نمیگویم که جمهوری اسلامی فلان یا بهمان است , ولی , این را بیان می کنم که هرکس که کیان این سرزمین باشد , موظف می باشد به دفاع از مرز و بوم و ناموس این سرزمین می باشد . در دوران رکود احمدی نژادی , ایران به قهقرای افول سیاسی افتاد و وجهه ی نیمبند ایران در عرصه ی بین الملل و در منطقه خاک برسر شد. ولی در دورانی بهتر از دوران احمدی نژاد , در دوران حسن روحانی , مردی که بسیار محتاط و دست به عصاست . شیر سرزمین من در حال بیدار شدن است , به زودی باید ایران چنگ و دندانی به کفتارهای دور و بر خویش نشان بدهد. 

در نبود , شیر ایران در عرصه بین المللی , شغالی به نام عربستان سعودی , در خاور میانه شروع به جفت پرانی کرده , برای ایران چنگ و دندان نشان داده , گویا در جنگ هشت ساله ی پیش , ضرب شستی از ایران دریافت نکرده است و یا فراموش کرده است . به حق و به جاست که شیر ایران برخیزد و شکم این شغال پیر رو پاره کند و امروز .... 

خانواده یی ایرانی که برای حج عمره , وارد این سرزمین شده , از سوی گرگهای آدمی نشان مورد تعرض قرار گرفته و بسیاری از علماء موضع گرفته اند و در پی این بی ناموسی تازیان کون برهنه , دستور و فتوا به تحریم حج عمره داده اند . ولی من بر این باورم که نه تنها حج عمره که واجب هم , واجب نیست . حیف این دلارهای ایرانی که در جیب این کفتارهای سیاه سوخته ریخته شود که در پایان هم ما را به نام رافضی خطاب کنند و با چوبهای نجس شان به تن و بدن حاجی های ما بزنند و کتابهای دعای آنها را از دستشان بگیرند و دور بریزند و مانند حیوان با حاجی های ما رفتار کنند. 

به خدا اگر این دلارها رو در سرزمینهای اروپایی و شرق آسیا هزینه کنند مردم ما کمتر ضربه می بینند تا این که این کفتارها که در نبود سلطان خاورمیانه , شیر این بیشه , ندای هل من مبارز سر داده اند و به این شیر خفته چنگال نشان می دهند , ولی نمی دانند که شیر شیر است , اگرچه پیر باشد...

ایرانی از این بی ناموسی این کفتارهای سعودی ، باید به جوشش بیاید ؛ باید این حج را تحریم کنند ، باید به خویش بیاییم . ما در نبود یک سیاست فعال ؛ چنان خاک بر سر شدیم که یک کفتار به نام عربستان سعودی ؛ برای ما خط و نشان بکشد و بیشه رو قرق کند. ای سرباز ایرانی ، به غیرت بجوش ؛ الان زمان ؛ زمان ناورد است ... برخیز ای سرباز وطن و این کفتار را از بیشه بران ؛ بکش ؛ نابود کن .... !!!!!!!!!!!!!

  • ۹۴/۰۱/۲۱
  • بهرام محتشم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی