سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

مشخصات بلاگ

از بازدید کنندگان گرامی خواهشمندم با نظرات و انتقادات خویش ، مرا در بهبودی این تارنما یاری نمایند.
با سپاس

طبقه بندی موضوعی

آزادی و وارستگی

دوشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۲۸ ب.ظ


سلام

چند روزی بود که نتونسته بودم به این وبلاگ نازنین سر بزنم

امروز فرصتی شد که چند خطی بنویسم . راستش رو بخواین . مطالبی که می نویسم شاید خیلی عادی باشه . گاهی دوست دارم همه چیز رو به چالش بکشم . ولی از خط های قرمزی که این دولت و رژیم مقتدر اسلامی برامون کشیده , میترسم نمی دونم چه خطی خط قرمزه . نمی دونم اگر به رهبر انتقاد کنم , جزو انقلابیون خواهم بود یا ضد انقلابیون . اگه به رئیس جمهوری محترم انتقاد داشته باشم , بلایی سرم می یاد یا نه خیلی محترمانه و دموکراتیک باهام رفتار می کنند . ولی در هر حال عقل سلیم می گه که وارد خیلی از حیطه های نظری و سیاسی نشم . برای همین من نه تنها نقدی به مقام رهبری و سران و کیان مملکت ندارم . ,بلکه ایشان را تحسین هم می کنم ! تا بدونم و بدونن که ما آزادیم و وارسته . از چیزی باکی نداریم و بیدی نیستیم که از این بادها بلرزیم ..

  • ۹۴/۰۱/۳۱
  • بهرام محتشم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی