سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

مشخصات بلاگ

از بازدید کنندگان گرامی خواهشمندم با نظرات و انتقادات خویش ، مرا در بهبودی این تارنما یاری نمایند.
با سپاس

طبقه بندی موضوعی

وقتی دلم گرفته از این های و هوی ها

شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۵۲ ب.ظ

راستش رو بخواین ، امروز یه صحنه ی دردناک دیدم . من با موتور داشتم از خیابانی نزدیک شوش می رفتم که به عادت همیشگی این ور و اون ور رو هم سیر می کردم ، تا چشم وا کردم دیدم در فاصله ی 50 متر جلوتر از من یک ماشین وایساد و به موتوری خورد . بعدش هم که به اون ماشین رسیدم دیدم یک مرد تقریبا مسن میان 40-50 سال هم ده متر دورتر پرت شده است . راستش رو بخواین من صحنه ی تصادفشون رو ندیدم ، ولی وقتی از کنار اون مرد رد شدم ، دیدم عین یک تکه گوشت افتاده وسط خیابان و اصلا تکان نمی خورد. 50 متری از این صحنه رد شدم ، دیدم راننده ماشین پیاده شد ، رفت سمت موتوریه و تکونش داد ، ولی تکون نخورد. من به دلم افتاد که شاید بنده خدا کشته شده باشه . یک آن تصور کردم که با یک بی احتیاطی دو خانواده گرفتار درد و مصیبت شده اند . اون بیچاره اگه مرده باشه که خانواده اش بیچاره شدن و اگه خدا بخواد ، زنده باشه هم گرفتار بیمارستان و ... می شه . اون بدبخت بی احتیاطی هم که گرفتار تصادف شده و مقصر شده هم کارش با کرام الکاتبین است . یادم افتاد که اگه من جای اون موتوری 50 متر جلوتر از این صحنه بودم ، شاید من به جای اون الان گرفتار این بدبختی ها بودم ، اگه مرده بودم که الان بچه ی سه ساله و دو ماهه ام یتیم شده بود ، اون همسر بیچاره هم بیوه می شد و نمی دونم برای این زندگی چه اتفاقی می افتاد . دلم از این های و هوی زندگی گرفت و دیدم که این زندگی با این همه دنگ و فنگش چقدر بی ارزشه و به یک آه و دم بنده و برای همین به آدم می گویند آدم که در واقع آهدم است . یعنی یک آه و یک دم که شاید بالا بیاد و شاید هم نیاد . چه قدر خوب بود که اونهایی که این قدر برای هم قپی میان و در ظاهر برای هم جون می دادن ، برای هر چیز بی ارزشی به جان هم نمی افتادن و سالها با هم قهر نمی کردن و زمانی به خودشون بیان که کار از کار گذشته باشه . دیگه نه چیزی رو بشه جبران کرد و نه بشه به عقب بازگردوند. ای کاش مردم ما زندگی رو اینقدر سخت نمی گرفتند . هرچی بیشتر پولدار می شن ، هارتر می شن و حتی خدا رو فراموش می کنند و فکر می کنند که خودشون زحمت کشیدن و خدا - نعوذ بالله - هیچ نقشی نداشته است .

  • ۹۴/۰۲/۲۶
  • بهرام محتشم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی