سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

مشخصات بلاگ

از بازدید کنندگان گرامی خواهشمندم با نظرات و انتقادات خویش ، مرا در بهبودی این تارنما یاری نمایند.
با سپاس

طبقه بندی موضوعی

شعری مهدوی از خودم

چهارشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳ ب.ظ

ای مرکز نجابت و ثقل زمین بیا 
اسطوره ی تجلی عشق و یقین بیا 

ما ، در شگفت از توو از این صبوری ات 

دلها شکسته است ، ز هجران و دوری ات 

می بینمت که دست دعا داده یی به دوست 

آری دعا به درگه جانان او نکوست 

در تار و پود هستی ما جلوه کرده یی 

دل از وجود عالم معنی ، تو برده یی 

آقا بیا که جاری جانها تویی و بس 

آقا بیا که عمر من آمد نفس نفس 

یک عمر عشق و حسرت دیدار روی تو 

سرگشتگی ، شکستگی و هجر کوی تو 

شد یکهزار و یکصد و هشتاد و اند سال 

بوی نسیم می وزد از جانب شمال 

این بوی یاس مانده به اینجا ز موی تو 

یا این که هست ، معبر تو یا که کوی تو !!!

ای جان پناه مهر و محبت ، امید ما 

ای روشنای دیده ی صبح سپید ما 

می آیی و نوید توام می رسد به گوش 

گویی بلند می شود اینجا ، چنان خروش 

یک عمر رفت و مادر من آرزو به دل 

ماند و گذشت از سر خود پای دل به گل 

چندین و چند جمعه گذشت و نیامدی 

..... 

ای بهترین بهانه ی هستی ظهور کن 

شبهای تار مرا غرق نور کن 

فریاد پا برهنه مردم این روزگار سخت 

افتاده در گلو و شده ، کار و بار سخت 

افتاده است هیبت عدل و ستم به پاست 

بی تو نه روز مانده و آرام شب کجاست؟!

ای مهربان بیا که سپاهت نشسته است 

چشم انتظار آمدنت ، گرچه خسته است 

این آسمان گرفته دلش ، بی قرار توست 

این بغض ، در دلم نشسته و چشم انتظار توست 

آقا بیا که خاطره هامان سیاه شد 

آقا گذشت عمر من و دل تباه شد 

29 تا 31 اردیبهشت 1394 


  • ۹۴/۰۳/۰۶
  • بهرام محتشم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی