سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

مشخصات بلاگ

از بازدید کنندگان گرامی خواهشمندم با نظرات و انتقادات خویش ، مرا در بهبودی این تارنما یاری نمایند.
با سپاس

طبقه بندی موضوعی

نوشته هایی از خودم

پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۵۷ ب.ظ


در سالهایی نه چندان دور از 1375 تا سال 1390 خ ، دست به قلم شدم برای نوشتن و نوشتن و نوشتن . حاصل این 15 سال نوشتن ، کتابهایی است خطی که البته هنوز سعی نکردم که اونها رو منتشر کنم ، کارهایی بزرگ ، اگرچه تکراری ، ولی سعی کرده ام ، کم و کاستیهای دیگران رو جبران کنم . برای همین بزرگترین تذکره ی سرایندگان پارسی گوی رو آغاز کردم که مطمئنم بزرگتر از اون نوشته نشده است ، نه به خاطر گستردگی صفحات که به خاطر تعدد ، سرایندگان و بخش بندی سرایندگان و نیز مقدار سروده هایی که در این دفاتر گرد آورده ام و البته هنوز ناقص است و عمری باقی باشد ادامه خواهم داد. الان درگیر دانلود کتاب از اینترنت و نیز تهیه ی منابع متعدد از همه گونه کتاب و مقاله برای ادامه ی کارم هستم و شاید عمری باقی نباشه که به پایان برسه و ایشالله اگه عمری باقی باشه ، شاید پسرم ادامه ی کارم رو بده و اون رو به چاپ برسونه . با این که این کتابی که می گم به 25000 صفحه می رسه ، باز هم حس می کنم که نزدیک به 30 - 35 درصد بیشتر کار جلو نرفته است ، منابعی که باز به کار برده ام ، شامل صدها تذکره و کتاب سرگذشت و خودنوشت نامه و مقاله و کتاب و فرهنگ و ... است که در اون کوچکترین سروده یی از کسی که حتی یک بیت سروده ی مقبول دارد می باشد ، ولی من کوشیده ام که از سرایندگانی بنویسم که مرده اند و پرونده ی زندگیشان بسته شده است و زیاد بر روی زندگان تأکیدی نداشتم ولی از اون هم کوتاهی نکردم ، و تا جایی که ممکن شده ، نوشته ام .

  • ۹۴/۰۳/۰۷
  • بهرام محتشم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی