سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

مشخصات بلاگ

از بازدید کنندگان گرامی خواهشمندم با نظرات و انتقادات خویش ، مرا در بهبودی این تارنما یاری نمایند.
با سپاس

طبقه بندی موضوعی

خون شهید

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۴ ب.ظ


راستش رو بخواین من هیچ اعتفادی به نظام جمهوری اسلامی ندارم ، ولی التزام دارم ، چون توی این کشور که این حکومت در اون مستقر هست ، زندگی می کنم و ناچارم که به قوانینی که خواسته یا مخالف خواسته ی من به تصویت مجلس رسیده و قانونی و رسمی شده است ، احترام می گذارم ، علیرغم این که در این مملکت خیلی در حق مردم اجحاف می شود. توی این مملکت که حکومتش مدعی عدالت علوی است و خودش رو از حکومت عدل مهدوی جدا نمی دونه و هی دعا می کنه که ظهور حضرت مهدی نزدیک بشه . ولی می دونم و می بینم که سردمداران و اولیاء امور چه ستمی در حق ملت می کنند ، سیاست نادرست حکومت چه فشاری به گرده ی ملت گذاشته ، ولی کک هم اون ها رو نمی گزه . اونها از روزی که به قدرت رسیدن ، دستشون به همه جای این مملکت بازه و به کسی پاسخگو نیستند ، اونی هم که رسانه یی می شه دیگه از دستشون در رفته وگرنه اون هم درز نمی کرد، ولی از همه ی اینها که بگذریم ، خظ قرمز باورهای من در این ناباوریهای به نظام جمهوری اسلامی ، خون شهدای این مرز و بوم است . چه اونهایی که در سالهای پیش از انقلاب کشته شدن و چه پس از اون . من به خون همه ی شهدای سرزمینم از دوران باستان تا به امروز احترام می گذارم و تاب آن ندارم که کسی به اونها توهین بکنه و ارزش خون اونها رو بیاره پایین . اونها با هر باوری که بودند ، امروز نیستند و به خاطر حفظ این سرزمین جانشان رو فدا کردند ، پس بیاییم ، به احترام خون شهدا ، این قدر کاری نکنیم که شهیدان از کار ما شرمنده باشن . من تنها جوانانی که در این هشت سال کشته شدن رو شهید نمی دونم ، از نظر من کسانی که در رکاب شاهان پیشین و سردارانشان کشته شدن هم در شمار شهیدان این آب و خاک قرار دارن . اونها هم برای اعتلای این سرزمین جان بر کف گرفته و به نبرد دشمن رفتند و جان باختند و سردادند ولی غیرت از کف ننهادند. یادشان گرامی و جاوید .

  • ۹۴/۰۳/۲۴
  • بهرام محتشم

نظرات  (۱)

  • محمد مهدی یوسفی
  • سلام
    جنگ و صلح مرا بخوانید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی