سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

مشخصات بلاگ

از بازدید کنندگان گرامی خواهشمندم با نظرات و انتقادات خویش ، مرا در بهبودی این تارنما یاری نمایند.
با سپاس

طبقه بندی موضوعی

175 پرستوی مهاجر و دست انتقام الهی

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ب.ظ


شبی که روزش تشییع جنازه ی شهدای خونین کفن و مظلوم و بی کفن بود . فیلم شیار 143 رو دیدم که خیلی تأثیر گذار بود . من راستش هیچ باوری به این نظام اسلامی جمهوری ایران ندارم . ولی خط قرمزم رو در این سرزمین ، شهیدان گلگون کفن این آب و خاک نهاده ام . من نه تنها به شهیدانی که در این سالها از میان ما رفتند که به تمام شهیدان تاریخ ایران از آغاز تا امروز احترام می گذارم . راستش رو بخواین برای این فیلم که دیدم گریه کردم . من احساساتم رو برای هر فیلمی رقیق نمی کنم . این فیلم ارزشش رو داشت .

راستش وقتی شنیدم که از میان این 270 قهرمان شهید ؛ 175 نفرشون غواصانی بودند که نامردانه و بی رحمانه زنده به گور شده بودند ، مو به تنم سیخ شد . پرس و جو کردم ، واقعا این شهدا ، دلاور مردان این مرز و بوم بودند ، خودم رو در زمانی تصور کردم که دشمن کینه ورز و بی ایمان به این سرزمین ، این بزرگمردان رو دستگیر کرده بود ، وای که دردی به تنم پیچید که نمی تونم برای شما وصف کنم . چقدر دردناک بود که این بزرگمردان رو دست بسته ، زنده به گور کنند . این دشمنان دیروز ، امروز به خاک برسری افتادند . کسانی که مدعی بودند که نیرومندترین ارتش خاورمیانه رو دارند و صدام مدعی بود که مدافع امت عرب در مقابل ما ایرانیان است ، با چه خفتی به هلاکت رسید و ارتش افسانه یی اون به روز نکبتی افتاده است که حتی عرضه و توانایی نگهداری یک شهر خودش رو نداره . امروز ما شاهد خواری ملت و سرزمینی هستیم که روزگاری برای ما شاخ و شانه می کشید و مدعی بود که سه روزه جنگ رو به سود خودش تمام می کنه . ولی امروز ما تنها و تنها شاهد خواری این مدعیان هستیم ، حتی امروز هم که داعش به خانه اونها ریخته و به زن و بچه هایشان رحم نمی کند ، اینها اینقدر غیرتی خرج سرزمینشان نکردند و اگر مقاومتی هم می شه به برکت وجود کسانی چون آیت الله سیستانی هستش که فتوای جهاد داد وگرنه هنوز هم منتظر نشسته بودند که داعش بیان دمار از روزگارشون دربیاره . امروز به خاک برسری مطلق رسیده اند . خداوند خواری اینها رو به ما نشون داد تا بفهمیم که همه چیز به دست باکفایت خود خدا است .

  • ۹۴/۰۳/۲۸
  • بهرام محتشم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی