سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

مشخصات بلاگ

از بازدید کنندگان گرامی خواهشمندم با نظرات و انتقادات خویش ، مرا در بهبودی این تارنما یاری نمایند.
با سپاس

طبقه بندی موضوعی

خون شهیدان

شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۱۹ ب.ظ

راستش رو بخواین ، من تا چند وقت پیش بر این باور بودم که کسایی که در زمان جنگ رفتن و کشته شدن احمق بودن که جونشون رو به خاطر این آخوندها ریختن و الان ثمره ی اون به این آخوندها می رسه. ولی ماه های متوالی است که این افکار رو دور ریختم . بارها گفته ام که التزام به نظام جمهوری اسلامی دارم ولی اعتقاد ندارم . من به سبب این که در این کشور که فعلا به دست آخوندها و نظام اسلامی اداره می شه باید از قوانینی که در این مملکت جاری هست ، اطاعت کنم ولی اطاعت کردن من دال بر باور و ایمان من به این نظام نیست . من هم مانند یک آمریکایی که در کشور خودش هست و از قوانین اطاعت می کنه ، و یا خیلی از کشورهای دیگر ، در این سرزمین زندگی می کنم . من سالهای ساله از روزی که چشم باز کردم در این سرزمین پاک و مقدس بودم و سالهای دیگر هم شاید زنده باشم و باز هم در این سرزمین هستم و خواهم بود. ولی یادم نرود و یادمان نرود که کسانی که برای حفظ این آب و خاک جان باختند با هر ایمان و باوری که داشتند و اگر فدایی رهبرشون بودند ، تنها هدفشان رهایی خاک ایران از زیر چکمه های پلید سربازان صدام خبیث و ملعون و معدوم بود. آنها به هر باوری که بودند مهم نیست ، من باید به شهیدان این آب و خاک احترام بگذارم و به فرزندانم نیز بیاموزم که با هر مرام و مسلکی که هست شهید شهید است . من به خون شهیدان این آب و خاک احترام می گذارم و مقدس می دارم .

امروز با ثمرات درخشانی که جمهوری اسلامی به جا نهاده و به هر بهانه و هوسی به نام دین ، بر مردم سخت گرفته اند ، تنها بهره یی که داشته است ، این است که ایمان استوار مردمی که زمانی به این نظام باور داشتند سست شده است و روزی می رسد که این دیوار اعتماد فرو خواهد ریخت و دور نخواهد بود که فرزندان این آب و خاک سر به شورش بردارند و فریاد دادخواهی بر آورند . ناله های هر روزه ی مردم و خون جگرهای مادران این سرزمین از فراق فرزندانشان روزی به بار خواهد نشست . ایکاش این قدر دانا باشند کسانی که این آه و ناله ها را می شنوند به اندیشه بروند و دریابند که راه درست چیست و آیا هنوز در راه درست گام بر می دارند و یا خیر و ناغافل راه در کجراهه یی نهاده اند وبه این گمانند که هنوز در راه درست گام بر میدارند.

  • ۹۴/۰۶/۲۸
  • بهرام محتشم

نظرات  (۱)

  • محمد مهدی یوسفی
  • من ایمان دارم . به پیامبری که جانشینانش ائمه اطهار بودند

    من ایمان دارم به امامی که در آغاز غیبت کبرایش فقیهان را نایب عام خود اعلام کرد

    بگذار دیگران اهانت کنند ، مگر بدون عشق به خمینی (ره) می شود آنقدر عاشق شد که جان را فدای راه اباعبدالله -ع کرد ؟!
    پاسخ:
    با سلام
    دوست عزیز اشتباه نکن ، من هیچ اعتقادی به ولایت فقیه و ولایت مطلقه ی فقیه ندارم . ولی منکر مرجعیت و دانش نیستم ، ولی دلیلی نمی بینم که قدرت سیاسی هم در دست داشته باشد . من چنان که بارها گفته ام ، التزام به رهبری کشور دارم ، ولی اعتفاد قلبی ندارم . من آدمی هستم که می فهمم ، می بینم ، نمی تونم خودم رو گول بزنم که اینهمه جنایت و بی عدالتی در زیر سایه ی رهبری انجام می شه که اون رو نائب امام و سرورمون آقا امام زمان می دانند . من می دونم که آقا امام زمان حضرت مهدی ارواحنا له الفداه چهار نائب داشته و پس از آن فرمودند که هر وقت لازم بدانند بر هر کس که بخواهند ظاهر می شوند و ابراز شهود می کنند ، ولی فرمودند که هر کسی که مدعی نیابت از جانب ما شد ، دروغگو است . ولی از یاد هم نمی برم که خود رهبر هم مدعی نیابت خاصه یا عامه نیست ، ولی دستکم می تونن زمانی که شعار می دهند صل علی محمد ، نائب مهدی آمد ، به زبان بیایند و بگویند ایها الناس من نائب مهدی نیستم ، من فقط و فقط رهبر این کشورم . سکوت در قبال این شعارها ، کم از ادعای نیابت نیست ، در ضمن نیابت عامه یی که پس از نیابت خاصه شکل گرفته امروز به شکلی سیاسی به کار بسته شده تا مشروعیت برای خویش دست و پا کنند . ولی به هر روی از تمام اینها که بگذریم ، من التزام به اطاعت دارم ، ولی اعتقادی به این باور ندارم که ولایت فقیه برحق است یا خیر ؟‍
    حالا هم خدمت شما دوست عزیز ، عرض می کنم که من هم مثل هر شیعه ی باورمندی ، مرجعی دارم که با عالم عوض نمی کنم و اون بزرگمرد کسی نیست جز آیت الله العظمی سیستانی . هیچ عشقی هم به خمینی ندارم که بخواهم از راه اون به عشق حسین برسم ، من حسین را دوست دارم بی واسطه ی خمینی و کسی دیگر . حسین در دل همه ی ما زنده است و ایشالله هم زنده خواهد بود و خداوند ایشالله ما را عاقبت به خیر کند .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی