سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

مشخصات بلاگ

از بازدید کنندگان گرامی خواهشمندم با نظرات و انتقادات خویش ، مرا در بهبودی این تارنما یاری نمایند.
با سپاس

طبقه بندی موضوعی

درد ما درد همه مردان است

جمعه, ۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۴۶ ق.ظ
دردی که ما به دل داریم ، درد همه ی دردمندان است . آنهایی که تنها و تنها با خوشبینی به نقاط مثلا مثبت این مملکت نگاه می کنند ، امروز یک مقدار میدان دیدشون رو بازتر بکنند و دور و برشان را هم نگاهی کنند و ببینند که چه خبر است؟

یک دوست عزیز که وبلاگ من رو خونده بود ، در پاسخ مطلب من نوشته بود که تو برای مملکت چه کار کردی ؟

من در جواب ایشان می گویم که دستکم و حداقل خدمتی که از دستم بر آمده و انجام دادم ، خدمت مقدس سربازی بود . علیرغم تمام سختی ها و تبعات جبران ناشدنی آن که عوارض تا امروز هم همراه من هست ، عوارضی شامل سینوزیت ، ریزش موی شدید و بیماری اعصابی که منو زمین گیر کرد . آره برادر گلم ‍! من دستکم چیزی رو که باید انجام دادم . در حالی که آقازاده های بسیاری از زیر بار این سربازی شانه خالی کردند و گفتند کون لق کسی که توانایی بازخرید خودش رو نداره . حالا داداش گلم من دست روی نقطه ی حساس مشکلات ایران نمی گذارم که همه ی عقلای ایران می دونند کجاست ؟ پاشنه ی آشیل مملکت ما اقتصاد ورشکسته ی به اصطلاح مقاومتی است که دیگه از شدت زهوار دررفتگی چیزی ازش باقی نمونده است  . در مطلب پیشین بارها به نقاط ضعف اقتصاد خودمون اشاره کردیم .

بزرگترین معضل جامعه ی امروز رشوه خواری و مفتخواری یک عده از خدا بیخبر است .

من ایرادات بزرگی که می تونم بگیرم اینقدر زیاده که هر کی بخونه اگه اهل انصاف باشه می تونه حق رو از ناحق تشخیص بده .

تولیدات بی ارزش و بی کیفیت ایران خودرو و سایپا و ...

دزدی های بی سر و حساب از بیت المال که چند ده هزار میلیارد تومان می شه  .

فرهنگ پایین کتاب و مطالعه

کلیشه یی شدن کتابها و فرمایشی نویسی کتابها

گران شدن کتاب با کاهش قدرت خرید مردم

فرهنگ پایین مدارا با محیط زیست و طبیعت

باندبازی و پارتی بازی حضرات برای خویشان و اقوام و دوستان برای اشغال پستهای خالی

بیکار ماندن بخش بزرگی از نیروی کار مردان و اشغال اون مشاغل به دست دختران و زنان

آماردهی دروغ و بی پایه و اساس از همه ی ارگانها و ادارات و سازمانها

  • ۹۴/۰۸/۰۱
  • بهرام محتشم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی