سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

مشخصات بلاگ

از بازدید کنندگان گرامی خواهشمندم با نظرات و انتقادات خویش ، مرا در بهبودی این تارنما یاری نمایند.
با سپاس

طبقه بندی موضوعی

جالب و شگفت

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۲۵ ب.ظ
من همیشه با بدبینی به اخبار پخش داخلی نگاه می کنم و باور کنید که خیلی از اونها رو اصلا قبول ندارم و وقتی جهات مخالف رو در نظر می گیرم ، گاهی به اخبار درست می رسم . حالا من یه دوستی دارم توی محل کار ، آخ اگه بدونید چه نفهمیه و البته من که نفهم تر از اونم که با اون دوستم . ولی خوب دیگه اینم یه سنخ از دوستیه . این دوست ما فقط اخباری رو درست می دونه که جمهوری اسلامی روایت می کنه . این دوست عزیز اگه بشنوه که رهبر گفته ماست سیاه است میگه شک نکن که ماست سیاهه . چرا که رهبر بیشتر از من می فهمه و او چون می گه سیاهه ، پس سیاهه . خلاصه همیشه اخبار رو دربست قبول می کنه و سریع مفسر خبر هم میشه . وای که چقدر از آمریکا و اسرائیل متنفره . مرگ اون بچه اسرائیلیه که بی گناه کشته می شه رو حق می دونه ولی مرگ اون بچه ی فلسطینیه رو ناحق می دونه . ایشون می گه اون بچه ی نوزاد اسراییلی که کشته می شه به درک ، ولی اگه یک بچه ی سنگ پران فلسطینی کشته بشه ، اینگار آسمان خدا به زمین رسیده . حالا من در ماهیت این سخن جدل ندارم ، خدایی هر بچه یی و آدمی در هر گوشه ی دنیا کشته بشه ، دردآور است ، چه اسرائیلی ملعون و چه فلسطینی محبوب . مهم اینه که خبری که از رسانه ی ملی پخش بشه درسته . ولی اگه همین خبر رو بی هیچ کم و زیادی مثلا بی بی سی و سی ان ان پخش کنه ، می گه این خبر درست نیست ، در حالی که همین خبر رو بی هیچ کم و زیادی مثلا رسانه ی ملی هم گفته است .
خلاصه من با این دوست عزیز کلی بحث دارم . ایشون منو قابل نمی دونه و می گه این کتابهایی که تو می خونی به درد در کوزه می خوره و اونی که من می گم درسته . ولی وقتی پای بحث بیاد می گه من هیچ ادعایی ندارم ...
  • ۹۴/۰۸/۲۳
  • بهرام محتشم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی