سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

مشخصات بلاگ

از بازدید کنندگان گرامی خواهشمندم با نظرات و انتقادات خویش ، مرا در بهبودی این تارنما یاری نمایند.
با سپاس

طبقه بندی موضوعی

قطعنامه ی حقوق بشری عربستان

يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۰۲ ب.ظ


آدم از دست این عربستان کارش به جنون نکشه خوبه . خدایا ما چقدر بدبخت شدیم که این سعودیهای کون لخت جسارت رو به اینجا رسوندن که مدعی حقوق بشر شدن ! اونم در مقابل ایران . ما این قدر خاک بر سر شدیم که عربستان بره توی شورای امنیت قطعنامه وضع کنه برای حقوق بشر و نقض اون به دست ایران . ما کاری به مسائل حقوقی اون ندارم ولی خوب می دونم که هر کسی می تونه مدعی این حقوق بشر بشه غیر از سعودیها که جنون نظامی گری تازه شون داره خاورمیانه رو به هم می ریزه . خدایی جز عمق استراتژیکش نسبت به ایران ، چه نقطه ی برجسته ی دیگری داره برای عرض وجود در برابر ایران ؟؟؟

همه می دونیم که عربستان هر ساله میلیاردها دلار جنگ افزار می خره تا مثلا بتونه در برابر ایران مسلح باشه وگرنه به غیر از ایران ، عربستان در خاورمیانه با کدام کشور دیگر سر جنگ داره؟ به هزار و یک علت ایران از روزی که عربستان به دنیا اومد ، خار چشم سعودیهای کون برهنه بوده است ، از نظر سیاسی ، از نظر عقیدتی و از نظر اقتصادی و نفتی و ... همیشه عربستان از خویشتنداری ایران سوء برداشت کرده و چوب لای چرخ ایران گذاشته و البته از زمانی که این گنده گوزیها رو برای ایران کرده ، دقیقا پس از سال 1357 خ بوده است . این بدبختها عین سگ از ایران می ترسن و کابوس شبشون رو به شکل ایرانی می بینن . هیچکس یادش نمی ره که سال 1991 اولین موشکی که توی کویت و ریاض نشست از سوی عراقی ها ، شیخهای کویتی ریدن به خودشون و شازده های سعودی هم به دست و پا افتادند و اولین و آخرین کاری که ازشون بر اومد این بود که اربابشون رو به میانه کشیدن و آمریکا رو روبروی عراق آوردند و اگر کسی مثل آمریکا ، عراق رو متوقف نمی کرد ، الان شاید کشوری به نام عربستان سعودی وجود نداشت ، هرچند که عراق هم گربه ی بی صفتی بود که حق خوبی های عربستان رو داد. کویت و عربستان و خیلی از کشورهای عربی مفت خور الدنگ در جنگ ایران و عراق ، آشکارا و نهانی به عراق یاری دادند و خون جوانان ایرانی را بر خاک ریختند ، امروز باید تقاص خون شهیدان مارا بدهند ، به خداوندی خدا اگر من کاره یی بودم توی این مملکت ، اول از همه با آمریکا دوست می شدم و با ضمانتهایی که ازش می گرفتم ، اون وقت به سر وقت عربستان و کویت و اردن و فلسطین و امارات و قطر و بحرین می رفتم و شر این چند تا کشور رو از سر همه ی عالم اسلام کوتاه می کردم . حالا می خواد این جنگ ، جنگ جهانی بشه یا محلی و منطقه یی . ولی کاری می کردم که دود این خیانتها به چشم این عربهای پدر سوخته برود . ما مردم عرب هم در کشورمان دارم ، ولی اگر حقوقو شهروندی رو رعایت بکنند روی چشمهای ما جا دارند ولی اگر بخواهند سرکشی کنند ،‌ اون وقت فرقی با دشمن های دیگر ایران ندارن و باید سرشون رو به تاق کوبید . خدایی برخی اوقات دیگه می رم توی فکر که تا کی می خواهیم این واق واق کردن سعودیها و هم پالکی هایشان را تحمل کنیم . یکی به داد من برسه که کارم به جنون نکشه از این بی عرضگی سیاسی و خموده ی ایرانی .

  • ۹۴/۰۸/۲۴
  • بهرام محتشم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی