سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

مشخصات بلاگ

از بازدید کنندگان گرامی خواهشمندم با نظرات و انتقادات خویش ، مرا در بهبودی این تارنما یاری نمایند.
با سپاس

طبقه بندی موضوعی

شهدای مدافع حرم

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ب.ظ

امروز در این وانفسایی که وهابی های حنبلی نما به راه انداخته اند و هر روز غائله یی نو می آفرینند . چرا ما ایرانی ها سکوت کرده ایم ؟ چرا تنها به فرستادن چند مدافع به حرم و عتبات بسنده می کنیم . ما به عزت شهادت زنده ایم . من خودم به شخصه هنوز این قدر شهامت نیافتم که دل از تعلقات دنیوی ام بکنم . می دونم که خیلی احمقانه است که بخواهم فریاد و فترات راه بیندازم . ولی شما هم آرزو کنید که من هم دلی بزرگ بیابم و بتوانم به این وظیفه ی خطیر برسم . من آدم حقیری شده ام . می دانم که دلبسته ی دنیایم شده ام و حاضر به دل کندن از اون نیستم . ای کاش من هم دلی به بزرگی شهدای عزیزی داشتم که برای آرمان و هدفشان حرکت کردند . خدایا به ما هم دلی بزرگ عطا بفرما

  • ۹۴/۰۸/۲۹
  • بهرام محتشم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی