سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

سرزمین شیر و خورشید

سرزمین شیر و خورشید یعنی ایران من

مشخصات بلاگ

از بازدید کنندگان گرامی خواهشمندم با نظرات و انتقادات خویش ، مرا در بهبودی این تارنما یاری نمایند.
با سپاس

طبقه بندی موضوعی

روحانی و افق رو به جلو

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱ ب.ظ

دنیا به کام حسن شد .

چند سال منتظر بود تا به ریاست جمهوری رسید ، درست در زمانی که هیچ شانسی برای این کار نداشت . ولی توانست روی موج ضد احمدی نژاد سوار شود . البته با پشتوانه ی گروه هاشمی . خیلی ها هم از روز اول می دانستند ایشان از قبیله ی هاشمی و دوستان اوست . من هیچ دل خوشیی از جمهوری اسلامی ندارم . ولی چنان که بارها گفته ام به اون التزام دارم و باید تابع قوانینی باشم که فعلا در مملکت ساری و جاری است . ولی به هر صورت من هم تابع جزو از کل این مردمم . با خودم عهد کردم دیگر کاری با سیاست نداشته باشم . ولی نمی شود از این توفان برکنار بود و از تبعات آن دوری کرد. به هر روی امروز شاهد سفر آقای کلیدساز به سوی ایتالیا و فرانسه بودیم . جایی که محمود احمدی نژاد حسرت حتی یک سفر اساسی به آنجا را با خود از کاخ سفیدش برد. امروز حسن آقا به اروپا رفت تا یک صفایی با ایتالیا و فرانسه بکند . سری به اماکن تاریخی و هنری این کشورهای بزند و در پایان با کلی قراردادهای نو و تازه که فقط و فقط به سود حضرات سرمایه دار این مملکت است بازگردد . قراردادهایی مانند خرید و اجاره ی هواپیما و ... که همه و همه ی سود آن به جیب روسای آن می رود و لاغیر و و تنها منفعت آن برای مصرف کننده این است که دو سه ساعتی که روی هواست با استرس سقوط دست و پنجه نرم نمی کند . خدا کند این دولت معجزه گر که از روز اول مدعی بود که معجزه می کنم و صد روزه مملکت رو نجات می دم ، امروز هم بتواند مملکت رو از این فلاکتی که دامن مردمش رو گرفته نجات بدهد . مردم به تغییر و تحولات اساسی دل خوش کرده اند . مردم منتظر بود که در پی این رفع تحریمات یک نسیم بوزد و دستکم زمانی که بنزین به 20 دلار رسیده باز شاهد خرید بنزین 1000 تومانی نباشیم در حالی که در زمان محمود با نفت 140 دلاری ما شاهد خرید نفت 100 تومانی بودیم . حالا مردم وقتی بنزین و نفت سکوی پرتاب قیمت ها به سوی بالا بوده ، امروز هم توقع دارند که با کاهش قیمتش شاهد سقوط قیمت فرارورده های آن باشند . ولی دریغا دریغ ....

  • ۹۴/۱۱/۰۵
  • بهرام محتشم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی